Siz mijoz bilan qanday qilib malakali suhbat o'tkazishni va uning istaklarini tushunarli hujjatga rasmiylashtirishni o'rganasiz. Brendga aynan nima kerakligini aniqlashni o'rganasiz: tanilishlik, qo'llab-quvvatlash yoki sotish. Har bir maqsad uchun vositalarni tanlay olasiz.
Siz mijoz bilan qanday qilib malakali suhbat o'tkazishni va uning istaklarini tushunarli hujjatga rasmiylashtirishni o'rganasiz. Brendga aynan nima kerakligini aniqlashni o'rganasiz: tanilishlik, qo'llab-quvvatlash yoki sotish. Har bir maqsad uchun vositalarni tanlay olasiz.
Maqsadli auditoriyangizning didi va qiziqishlariga mos keladigan kontentni qanday tanlashni bilib olasiz. Siz o'zingizning noyobligingizni vizual tasvirlar, turkumlar va turli xil ijtimoiy media formatlari orqali etkazishingiz mumkin bo'ladi.
Tone of voice nimaligini va post strukturasi qanday ko'rinishda ekanini bilib olasiz. Matn orqali tajribani namoyish qilishni, muloqotga jalb etishni va xaridlarni rag'batlantirishni o'rganasiz.
Vizual dizayn uchun ranglar, shriftlar, grafikalar va fotosuratlarni qanday tanlashni tushunasiz.
Siz g'oyalarni qidirishingiz va suhbat roliklari va vaynlar uchun stsenariylarni yozishingiz mumkin bo'ladi. Smartfoningizda yuqori sifatli video suratga olishni va uni VN ilovasi yordamida tahrirlashni o'rganasiz.
Ijtimoiy tarmoqlar uchun asosiy va ikkilamchi kontent formatlarini tayyorlaysiz. Siz ВКонтакте da postlar, vizuallar, hikoyalar va kliplarni qanday joylashtirishni o'rganasiz. Telegram da matnlar va vizuallarni to‘g‘ri formatlash, shuningdek, u yerda chat botlari va tugmalarini sozlashni o‘rganasiz. Instagram da rasmlar, videolar va hikoyalardan qanday foydalanishni tushunasiz.
Maqsadli auditoriyangizning didi va qiziqishlariga mos keladigan kontentni qanday tanlashni bilib olasiz. Siz o'zingizning noyobligingizni vizual tasvirlar, turkumlar va turli xil ijtimoiy media formatlari orqali etkazishingiz mumkin bo'ladi.
Tone of voice nimaligini va post strukturasi qanday ko'rinishda ekanini bilib olasiz. Matn orqali tajribani namoyish qilishni, muloqotga jalb etishni va xaridlarni rag'batlantirishni o'rganasiz.
Vizual dizayn uchun ranglar, shriftlar, grafikalar va fotosuratlarni qanday tanlashni tushunasiz.
Siz g'oyalarni qidirishingiz va suhbat roliklari va vaynlar uchun stsenariylarni yozishingiz mumkin bo'ladi. Smartfoningizda yuqori sifatli video suratga olishni va uni VN ilovasi yordamida tahrirlashni o'rganasiz.
Ijtimoiy tarmoqlar uchun asosiy va ikkilamchi kontent formatlarini tayyorlaysiz. Siz ВКонтакте da postlar, vizuallar, hikoyalar va kliplarni qanday joylashtirishni o'rganasiz. Telegram da matnlar va vizuallarni to‘g‘ri formatlash, shuningdek, u yerda chat botlari va tugmalarini sozlashni o‘rganasiz. Instagram da rasmlar, videolar va hikoyalardan qanday foydalanishni tushunasiz.
Varonkani yaratishni o'rganasiz va unga asoslanib ilgari surish vositalarini tanlaysiz: maqsadlar, musobaqalar va bloggerlar. Ilgari surish byudjetini hisoblash va reklama samaradorligini bashorat qilishni o'rganasiz.
Bloggerlarni tanlash va ular bilan ishlashni rejalashtirishni o'rganasiz. Label Up bloggerlarini topish xizmati bilan tanishasiz. Siz blogger uchun texnik shartlarni qanday tuzishni va hamkorlikni tashkil qilishni o'rganasiz.
Musobaqa mexanikasini o'ylab ko'ring, sovg'a o'ynalishini kengroq auditoriyaga ilgari surishni va aldashga da'vo yoki shubhalarga duch kelmaslik uchun qanday qilib qoidalarni shakllantirishni tushunasiz. Geymifikatsiya vositalari bilan tanishasiz va ulardan foydalanuvchilarni jalb qilishda foydalana olasiz.
Siz maqsadli reklamani yo'lga qo'yish strategiyasini yaratishingiz, auditoriya haqida ma'lumot to'plashingiz va uni aql xaritasi yordamida vizualizatsiya qilishingiz mumkin. Maqsadingiz uchun jalb etuvchi kreativlar yaratishni o'rganasiz va reklama byudjetingizni rejalashtirasiz.
Instagram,Telegram va ВКонтакте promo vositalari bilan tanishasiz. Ijtimoiy tarmoqlarning xususiyatlarini inobatga olgan holda ilgari surish rejangizni korrektirovka qilishingiz mumkin bo'ladi. Ilgari surish samaradorligini tahlil qilasiz.
Varonkani yaratishni o'rganasiz va unga asoslanib ilgari surish vositalarini tanlaysiz: maqsadlar, musobaqalar va bloggerlar. Ilgari surish byudjetini hisoblash va reklama samaradorligini bashorat qilishni o'rganasiz.
Bloggerlarni tanlash va ular bilan ishlashni rejalashtirishni o'rganasiz. Label Up bloggerlarini topish xizmati bilan tanishasiz. Siz blogger uchun texnik shartlarni qanday tuzishni va hamkorlikni tashkil qilishni o'rganasiz.
Musobaqa mexanikasini o'ylab ko'ring, sovg'a o'ynalishini kengroq auditoriyaga ilgari surishni va aldashga da'vo yoki shubhalarga duch kelmaslik uchun qanday qilib qoidalarni shakllantirishni tushunasiz. Geymifikatsiya vositalari bilan tanishasiz va ulardan foydalanuvchilarni jalb qilishda foydalana olasiz.
Siz maqsadli reklamani yo'lga qo'yish strategiyasini yaratishingiz, auditoriya haqida ma'lumot to'plashingiz va uni aql xaritasi yordamida vizualizatsiya qilishingiz mumkin. Maqsadingiz uchun jalb etuvchi kreativlar yaratishni o'rganasiz va reklama byudjetingizni rejalashtirasiz.
Instagram,Telegram va ВКонтакте promo vositalari bilan tanishasiz. Ijtimoiy tarmoqlarning xususiyatlarini inobatga olgan holda ilgari surish rejangizni korrektirovka qilishingiz mumkin bo'ladi. Ilgari surish samaradorligini tahlil qilasiz.